Pages

12 February 2010

Bir acayipsin


Bugün defterimi karıştırırken bu yazıya rastladım.Bir kaç ay önce bir kızla tanışmıştım epey zaman olmuş ilk buluştğumuz yer kütüpaneydi.Ders çıkışı yanıma geldi çalışma salonunda ilk randevumuz hayat buluyordu : )
Çok sessiz bir ortamda olduğumuzdan yazarak iletişim kurmuştuk...
genç:Gelmene çok sevindim.
genç kız:Bende sevindim ama milleti görünce gözlerim yaşardı.
genç:Nedenmiş o?
genç kız:Ne bileyim ders çalışıyor herkes harıl harıl.
genç:Herkes demen anlamsız biz çalışmıyoruz sayende.
genç kız:afedersin
genç:şaka şaka,esshatan
....bu arada sesli konuşmaya geçiyoruz.
genç kız:Babamın şiirleri var  acayip yazıyor ve kafiyeli.
genç:Annen şanslı biri o zaman.
......
genç kız:Volumü ayarlayamıyorum kusura bakmazsın..
....
genç:ne söyleyceksin ?
genç kız:Utanıyorum.
genç:rahat ol koca kızsın sen söyleyemeyceksen yaz.
genç kız:Bilmiyorum heyecanlandım galiba hiç kimseyle bu kadar yakın değildim,bir tuhaf oldum.
Arkadaşmıyız , Sevgilimiyiz ya da olacakmıyız?
Arkadaş olsak bu kadar samimi olmam sevgili olsak teklif edilmedi.
Biz neyiz
genç:huh?
pas...
...

7 comments:

G ü n e ş K i t a b e l e r i said...

Hadi canım!...
Bu kızı kaçırmaman gerekiyor manu, böylesi açık sözlüsü zor çıkar bizim memleketten.
Hani okuyunca ben dahi bu olayda bir abartı var dedim, ama tam olarak nereyi abarttın annayamadım :)

Manusal said...

Bu kız kaçalı çok oluyor.Defterde bu yazıya rastladım yazdım işte ilginç geldi hem de çok ilginç geldi.
Ayrıca abartmıyor ilk erkek arkadaşı olabilirdim kız 24 yaşındaydı eline erkek eli deymemiş derler ya onun gibi birşey.E tabi bu durumun getirdiği bir abazanlıkta vardı.Ayrıca arkadaşız demiştim ben oda kızmıştı kafası karışmış işte.

G ü n e ş K i t a b e l e r i said...

manu ama kızın hayallerini yıkmışsın, çok bi acımasızsın!...

wimparella said...

bazen bazı şeylerin söylenmemesi gerekiyor bence yaşayalım ve görelim daha iyi oluyor.Bu arada en sevindirik olduğum şeylerden biridir bi yerlerde bi yazılar bulmak..

Manusal said...

Bol bol biyerlere bişey yaz ki vakti geldiğinde rastlasın sana.

SeV@L said...

"eee ne zaman istiyorsun beni babamdan" diye devam etmesini beklerdim :)

Manusal said...

Pilli tarzını yesinler: )