Pages

11 February 2010

Sadece Karışık

Karışık sözcüğü hakkında düşündünüz mü hiç kelime pek karışık değil aslında mesela;
Karışık pide: Pide karışık değildir açılımı basittir pide ekmeği, kıyma, kaşar, mantar vs.
Diyorum ki kafam pide gibi değil ama karışık yani bir insanın kafası niye karışır ki.
Pidenin yanına ayran söylemeyi düşünenler defolsun buradan sonrası onları ilgilendirmeyecektir.
Bu karışıklık hissi biraz çıplak bir şey yani bir şeyleri yakıştıramadım ona şöyle söyleyeyim ne giyse olacak gibi ya da ney giyse yakışmayabilir gibi.
Dün geceden bahsedersek biraz; eskiden çok sevdiğim bir kız(onun yeri parantez içinde değinilecek kadar ayrı) vardı gerçi hala çok seviyorum, burada seviyorum kalıbının içini doldurup, doldurulmuş bir korkuluğa benzetiyorum. Artık ondan kurtulmak için o sevgiyi kullanıyorum neyse onun hakkında bahsedecek çok şey var bende yıllardır görmüyorum zaten normal hayatta. Yani bu kaptanın çok sevdiği batık bir gemi ki bu lafı söylerken bu kadar güzel olacağını hayal bile edemezdim.
Dün gece rüyamdaydı bu sık sık oluyor olduğu gün zaten kendimi başka kadınlara satıyorum bu satış işlemi beni ne kadar orospu gibi gösterse de para almıyorum en azından. Bu gün uygun bir kızı bulup akşam kollarına attım kendimi sırf bu rüyaların bende bıraktığı izler yüzünden.
Ayrıca birkaç haftadır konuştuğum yani yeni tanıştığım bir de kız var. Kendisi tam bir afet kömür gibi gözleri var ve nasıl olduysa biz kesin olarak birbirimizin ilgisini çekiyoruz ondan uzak durmak için elimden geleni yapmadım ama o çok iyi biri ve kafamın içine sıçıyor, nah buraya yazıyorum bu kız benim canımı yakacak hissediyorum u-lan.Ya da ben yanlış bir yola gireceğim işte burada bana akıl verecek olan aklım nerede onu soruyorum? Bugün saatlerce yürüdük onunla ben ne arıyorum ki o kızın yanında ve nasıl oluyor da gülüşü gözümün önünde isleniveriyor sık sık... Kafamın içinde ne var ne istiyorum ben.
Yani kafamın içindeki sahneyi size anlatıyorum:
Kıyıya yakın bir yerdeyim o tekne senin bu tekne benim geziyorum arada suya dalıyorum suya her daldığımda dipteki batık gemiye rastlıyorum sonra her karaya çıkışımda açılmak için kendime zaman veriyorum lakin bu sefer limanda bir tekneye takılıyorum ve korkuyorum ya oda batarsa ya da ben onun kaptanı değilsem…
Hatunun biri ne demişti; Hayat ne garip u-lan vapurlar felan.
Zaten bir daha karışık pide yemeyeceğim sade olsun lan sade…

7 comments:

SeV@L said...

Allah'ın Ankara'sında batık gemiler, tekneler, limanlar falan. :)

Sen olasılıkların içinde boğuluyorsun denizlerde değil. Kapat gözünü dal gitsin :)

Bu arada kaç gündür de canım pide istiyordu yahu akşam akşam iyice depreştirdin derdimi :)

Manusal said...

Karışık, karışık işte istanbul gibi kafam: )

G ü n e ş K i t a b e l e r i said...

Ya sen o kafaya biraz zaman tanı bu arada kız için de bir şans ver. İnsan hergün yeni birinden hoşlanmıyor ya, bırak canını yakacağı varsa yaksın manu yaaa!
Seval'e katılıyorum, dal gitsin!
Hem daha gençsin yaralansan da çabuk iyileşirsin, hem macera olur :)
Maceralı bir hayatımız olcek deyi girmediğimiz kılık kalmadı o ayrı...

Manusal said...

Kıyamam ona ya öle maceraydı dal gitsindi erkek arkadaşı varmış diye duydum (yeminle bilmiyordum) işallah yoktur.Bir insanın yalnızlığı için dua eder oldum u-lan.

G ü n e ş K i t a b e l e r i said...

va-aak?!..

Manusal said...

Ya bu karışıklık beni öldürür.
Şimdi yeni bir sevdam olur
kimsenin kapımı çalmadığı bir inziva mı?
Tutar sıfırdan başlarsın...
Yoksa bu ilişkiler bu zaaflar
beni yiyip bitirir,beni yiyip bitirir
Dirhem dirhem yok olurum.
Anlamışsındır esas derdimi.
-vak.

G ü n e ş K i t a b e l e r i said...

bizim gibilere bişiycikler olmaz, rahat ol sen. Gamsız değilizdir ama kederden ve kafamızdakilerden dolayı da azalmayız...Aşk ise ancak iyi gelir *ki ben çok güzel ıskalarım aşkı, bi de çok bi güzel kandırırım kendimi, amaaan zaten olmayasıvarmış deyi!
Yüzüme çarpan bu şarkıyı da çok severim (sen artık oralarda duramazsan bir avrupa şehrine doğru yola çıkmanı öneririm)

O zaman iyimser bir gül açsın yüreğinde manu:)